25 Ocak 2018 Perşembe

MAYBELLİNE COLOR SENSATİONAL🍂

MAYBELLİNE COLOR SENSATİONAL🍂
Uzun bir aradan sonra herkese merhaba.. 💁🏼
Maybelline markasının Color Sensational rujlarından bahsetmek istiyorum. 
Eğer sizde likit mat rujlardan sıkıldıysanız, birazcık kendim de farklılık yaratmak istiyorum diyorsanız buyrun bu seri tam size göre :) 
Bir kere oldukça fazla renk seçeneği var ve halâ da yeni rujlar ekleniyor.
Üstelik sadece parlak renkler değil, mat renkler de eklenmeye başlandı ve tek kelime ile harika 👍🏼
Normalde likit mat ruj severim parlak ruj kullanmam ama likit mat rujlardan sonra en sevdiğim serilerden birisi. Üstelik parlak renklerini sürmek istemediğim zaman mat serisinden birini anında kolaylıkla uygulayabiliyorum. 💕
🍂842 
🍂745
🍂630
Denemediyseniz mutlaka deneyin kızlar gerçekten süper 🤗 
Makeupbymedusaaa

Makeupbymedusaaa

Yorumlarınızı bekliyorum :) 
Hoşçakalın..

9 yorum:

  1. 745 bendede var enfes bir renk💖

    YanıtlaSil
  2. Bu serisinin renkleri güzel olsa da dudakları kurutuyor. Ben aldıklarımı kızıma verdim.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler canım Önerin için. Aklımda çok olsun 😘❤️

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler canım önerin için . Aklımda olsun ☺️❤️

    YanıtlaSil
  5. Aşkımm <3 Yayın çok güzel olmuş, görsellerine bayıldım <3
    Bu rujları ben de çok çok seviyorum ama elimde hiç yok :D
    Aldığım renkleri de kız kardeşim kaptı.
    Kesinlikle koleksiyon yapılası bir seri <3
    Burada en çok beğendiğim renk ise 745 oldu <3
    Güzel paylaşım aşkım ^^

    YanıtlaSil
  6. 745 numarayı severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil